Klasy 2a, 2b, 2c i 1c na kolejnych dwóch lekcjach języka angielskiego realizowały wyznaczone zadania, pracując metodą projektu. Klasy 2a i 2c wykonywały mapy swojej okolicy. Uczniowie ustalili, jakie miejsca przedstawią na swoich kartonach, a następnie samodzielnie podzielili się na kilkuosobowe grupy. Każdy narysowany obiekt został podpisany angielską nazwą. Klasa 2b projektowała stroje dla dziewczynek i chłopców, wybrane części stroju należało potem podpisać po angielsku. Ostatnim etapem projektu było opisanie swojego stroju. Klasa 1c wykonywała projekty przedstawiające wymyśloną Rodzinę Stworków. Uczniowie sami zdecydowali, których członków rodziny uwzględnią, najpierw jednak wspólnie przypomnieliśmy sobie nazwy związane z rodziną. Dzieci sprawnie dzieliły się na grupy lub pary, a znalazły się też osoby wolące pracować indywidualnie. Pomysł pracy w grupach bardzo się spodobał, wszyscy dbali o staranne wykonanie i oryginalność prac oraz dumnie je prezentowali. Wspólna praca i zabawa sprzyjały utrwalaniu materiału językowego, rozwijaniu postaw koleżeńskich oraz wdrażaniu do dokładności.
"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz, jeśli nie wie – wytłumacz, jeśli nie może – pomóż."
04-526 Warszawa
Króla Maciusia 5