Szkoła Podstawowa nr 195 serdecznie zaprasza mieszkanców do korzystania z boiska szkolnego. Kliknij po więcej szczegółów.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Projekty, czyli uczymy się przez działania i współpracę

Projekty, czyli uczymy się przez działania i współpracę

Klasy 2a, 2b, 2c i 1c  na kolejnych dwóch lekcjach języka angielskiego realizowały wyznaczone zadania, pracując metodą projektu.  Klasy 2a i 2c wykonywały mapy swojej okolicy. Uczniowie ustalili, jakie miejsca przedstawią na swoich kartonach, a następnie samodzielnie podzielili się na kilkuosobowe grupy. Każdy narysowany obiekt został podpisany angielską nazwą. Klasa 2b  projektowała stroje dla dziewczynek i chłopców, wybrane części stroju należało potem podpisać po angielsku. Ostatnim etapem projektu było opisanie swojego stroju. Klasa 1c  wykonywała projekty przedstawiające wymyśloną Rodzinę Stworków. Uczniowie sami zdecydowali, których członków rodziny uwzględnią, najpierw jednak wspólnie przypomnieliśmy sobie nazwy związane z rodziną. Dzieci sprawnie dzieliły się na grupy lub pary, a znalazły się też osoby wolące pracować indywidualnie. Pomysł pracy w grupach bardzo się spodobał, wszyscy dbali o staranne wykonanie i oryginalność prac oraz dumnie je prezentowali. Wspólna praca i zabawa sprzyjały utrwalaniu materiału językowego, rozwijaniu postaw koleżeńskich oraz wdrażaniu do dokładności. 

Data dodania: 2024-03-21 08:07:38
Data edycji: 2024-03-21 08:15:53
Ilość wyświetleń: 152

WAŻNE INFORMACJE

Odwołanie obiadu
Więcej informacji

SPORT W NASZEJ SZKOLE

I miejsce na ogólnopolskim turnieju tenisa stołowego
Więcej informacji

Kalendarz

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz, jeśli nie wie – wytłumacz, jeśli nie może – pomóż."

Janusz Korczak
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej