Szkoła Podstawowa nr 195 serdecznie zaprasza mieszkanców do korzystania z boiska szkolnego. Kliknij po więcej szczegółów.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Szkoła przyjazna klimatowi - warsztaty dla nauczycieli

"Szkoła przyjazna klimatowi" to projekt realizowany przez Fundację Sendzimira we współpracy z Dzielnicą Wawer oraz PS Paaby Prosess - Edu_Action z Norwegii na terenie Szkoły Podstawowej nr 195 im. Króla Maciusia I.

Celem projektu jest pogłębienie wiedzy uczniów i nauczycieli na temat roli błękitno-zielonej infrastruktury w adaptacji do zmian klimatu.

 

Opis projektu: https://sendzimir.org.pl/projekty/szkola-przyjazna-klimatowi/

 

Warsztaty dla nauczycieli

17 marca odbyło się wydarzenie inaugurujące projekt "Szkoła przyjazna klimatowi". Było to wyjątkowe spotkanie dla nauczycieli, które rozpoczyna cykl wydarzeń przewidzianych w ramach Projektu.

Spotkanie otworzył zastępca burmistrza dzielnicy Wawer - Łukasz Jeziorski. Podkreślił jak ważne jest podejmowanie działań sprzyjających klimatowi oraz jakie szanse daje społeczności szkolnej realizacja tego projektu.

Następnie odbyły się warsztaty, w których wzięła udział większość nauczycieli i nauczycielek. Ich celem było wymyślenie takich aktywności, które pozwolą zrealizować z uczniami lekcje pozwalające im wziąć aktywny udział w projekcie.

 

Opis warsztatu na stronie Fundacji: https://sendzimir.org.pl/projekty/szkola-przyjazna-klimatowi/warsztaty-dla-nauczycieli/

 

 

Data dodania: 2022-03-26 21:08:55
Data edycji: 2022-03-26 21:17:25
Ilość wyświetleń: 314

WAŻNE INFORMACJE

Odwołanie obiadu
Więcej informacji

SPORT W NASZEJ SZKOLE

I miejsce na ogólnopolskim turnieju tenisa stołowego
Więcej informacji

Kalendarz

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz, jeśli nie wie – wytłumacz, jeśli nie może – pomóż."

Janusz Korczak
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej